"Dopóki żyje na świecie choćby jeden człowiek, który nie zna Jezusa Chrystusa nie wolno Ci spocząć" bł. Franciszek od Krzyża, Założyciel Salwatorianów

niedziela

List Asi Bibi

Asia Bibi, pakistańska chrześcijanka, skazana za rzekome bluźnierstwo przeciw islamowi, a tak naprawdę za złożenie chrześcijańskiego świadectwa wiary, napisała w celi śmierci pamiętnik oraz niepublikowany dotąd list do najbliższych.
Asia zapewne wie o światowej akcji na rzecz jej uwolnienia (akcja ta trwa, pod petycją o uwolnienie chrześcijanki podpisało się blisko 600 tys. ludzi – więcej informacji TUTAJ). Najwyraźniej jednak Pakistanka szykuje się na śmierć i pisze ostatni list do swych najbliższych: męża o imieniu Ashiq i pięciorga dzieci.
„Mój ukochany Ashiq, moje ukochane dzieci, nawet w chwili, gdy wróciłam do celi z informacją, że mam umrzeć, wszystkie moje myśli zwróciły się do Ciebie, mój ukochany Ashiq i do Was, moje ukochane dzieci. Nic nie boli mnie bardziej niż pozostawienie Was samych…”Czytaj dalej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz