"Dopóki żyje na świecie choćby jeden człowiek, który nie zna Jezusa Chrystusa nie wolno Ci spocząć" bł. Franciszek od Krzyża, Założyciel Salwatorianów

niedziela

UROCZYSTOŚĆ TRÓJCY PRZENAJŚWIĘTSZEJ

Tajemnica Trójcy pojawia się wyraźnie w kontekście chrztu. Wybrzmiewają zestawione razem po raz pierwszy trzy imiona Boskich Osób: Ojciec, Syn i Duch Święty. Zanim cokolwiek zaczęliśmy myśleć na ten temat, zostaliśmy ochrzczeni w imię Boga w Trójcy. Dosłownie „zanurzeni” w Nim. Moje imię zostało wpisane między Imiona Boskie. Człowiek może się wypisać z Kościoła, ale nie może „wypisać się z Boga”, opuścić przestrzeni Jego łaski. Bóg będzie już zawsze czekał, aż każdy ochrzczony stanie się Jego uczniem.
A oto Ja jestem z wami…” Tak kończy się Ewangelia św. Mateusza. On jest z nami. Ale czy my jesteśmy z Nim? Czy ja jestem z Nim? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz